top of page

Anya ruhatára

Rám teljes mértékben igaz, hogy az anyává válásommal megváltozott az öltözködésem is. Nem olyan értelemben, hogy nem merek felvenni bizonyos ruhadarabokat, vagy, hogy a stílusom változott volna meg, bár még mindig úgy érzem, hogy nem találtam meg igazán az egyéniségemet az öltözködésben. Kicsit mindig olyan voltam, hogy szerettem több arcomat megmutatni a ruháimon keresztül is, van, hogy a nőiesebb ruhákat részesítem előnyben, máskor a lazább szetteket. Nem vagyok az a típus, aki szeret sok pénzt elverni a ruhatárára, azonban szeretek öltözködni, bár nyilván ha lenne miből költeni, akkor biztos többet áldoznék rá. Nem vetem meg egyébként a kínai üzleteket és a turkálókat sem, szerintem ott is lehet néha kifogni jó dolgokat, sőt a turizást kifejezetten élvezem is.

Azonban anyukaként kell azt is nézni, hogy mi az, ami praktikus, és ez az öltözködésre is igaz. Persze akkor, ha gyerekkel együtt megyek valahova, hiszen ha egyedül megyek szórakozni, vagy kikapcsolódni, akkor azért próbálom a legjobb oldalamat megmutatni, de alapjáraton is számít nekem a kényelem és variálhatóság.


Sosem voltam egy „magassarkús” nő, én tényleg szinte csak alkalmakra veszek fel 10 cm-nél nagyobb sarkú vagy talpú cipőt, annak ellenére is, hogy alacsony vagyok, persze néha azért megjön a kedvem hozzá. Nekem fontos a kényelem, és az, hogy nem sebes és elnyúzott lábbakkal térek haza a nap végén. Ha olyan helyen dolgoznék, ami megkövetelné az elegáns öltözködést és a magassarkút, akkor persze máshogy állnék a dologhoz, de anyaként szerencsére most nincsenek ilyen előírások. Egyébként is úgy érzem, hogy egy nő nem csak extra szűk miniruhában és platform cipőben lehet szexi és nőies, sőt egyre jobban úgy gondolom, hogy nem. Sokkal több múlik az egyéniségen, a kisugárzáson, és a magabiztosságon.


Most leginkább a „famer-pólós” lány/anya korszakomat élem, és ebben próbálom megtalálni a variálhatóságot, valamint a nőiességet. Szeretem még az egyszerű, de nagyszerű darabokat is, amit csak gyorsan felkapok és már mehetek is, mégis jól néz ki.


Most pár ilyen aktuális "anyukás" szettet szeretnék nektek megmutatni az én ruhatáramból, remélem tetszeni fog nektek!




Felső: New Yorker

Nadrág: Háda

Cipő: Betty Fashion




Ruha: Mango Outlet

Cipő: Deichmann




Felső: New Yorker

Nadrág: Tesóm :D

Cipő: Deichmann




Ruha: Mango Outlet

Cipő: Betty Fashion


Recent Posts

See All
bottom of page