top of page

Szépségnap anya módra

Úgy döntöttem, hogy tartok egy kis kényeztető napot, már amennyire meg tudom tenni. Nem állt szándékomban sem szépségszalonban, vagy wellnessben tölteni ezt az időt, és ott feltöltődni, kisgyermekes anyukaként nem is nagyon engedhetném ezt meg magamnak.

Nem is kell semmi extra dolog ahhoz, hogy egy kicsit törődjek magammal is, és pár alapvető dolgot, ami lehet, hogy másnak természetes, de nekem sajnos nem mindig az, megtegyek.


Szóval ez a kis selfcare nap igazából semmi különlegeset nem tartalmazott, de ez a pár kis apróság engem mégis feltöltött és kicsit új erőre kaptam. Az elmúlt időszakban eléggé anti voltam minden szempontból, és szerintem ismeritek azt az érzést, mikor már saját magától rosszul van az ember, nah... én pont így éreztem már pár napja, szóval cselekednem kellett.


A napomat szokásos módon kezdtem, vergődés az ágyban, majd mikor már a kislányom minden játékát rám halmoztam, nagy nehezen kikeltem az ágyból és elindult a nap. A reggeli nálam mindig a nap kedvenc része, ezt mindig közösen fogyasztjuk el a kicsivel, ebből nem szoktam engedni. A gondoskodás első részét akkor kezdtem, mikor a kicsi a délelőtti alvását töltötte. Ilyenkor egyébként is van 1-2 óra szabadság.


Gondoltam készítek egy arcmaszkot és egy testradírt, majd veszek egy frissítő zuhanyt és hajat mosok. A hajmosás nálam amúgy is ünnepnap :)

Szeretem az itthon elkészíthető szépségápolási termékeket, egyrészt mert olcsóbb, másrészt pedig természetes anyagokból is össze tudjuk állítani.

A testradír egy kávés változat volt.


Hozzávalók:

- kávézacc

- méz

- olívaolaj

- kristálycukor




Az arányokat igazából úgy alakítottam, hogy kenhető és elég lágy legyen. Az összetevőket pedig csak jól összekevertem. A zuhany alatt felvittem ezt a radírt az egész testemre és jól bedörzsöltem, valami fantasztikus érzés volt, éreztem, hogy frissíti a bőröm és mintha új erőre kaptam volna tőle. A kávé a bőrre is jótékony hatású, antioxidáns-tartalma és öregedésgátló hatása is van.


Majd hajat mostam, és egy extra adag hajbalzsamot is felvittem az amúgy elég száraz állagú hajamra.



Ezután felvittem egy szuper arcmaszkot, melyet tesóm (Nene) már elkészített nektek, be is linkelem a cikket, amit a Pelenkanyu oldalon megtaláltok. Ezt egy 10 percig rajta hagytam az arcomon, és lemosás után csoda frissnek éreztem a bőrömet. Szörnyű állapotban van az arcbőröm, szóval egy kis extra ápolás már épp szükséges volt.



Utána, hogy Nenét se hagyjuk ki a kényeztetésből, készítettünk közösen egy jegeskávét, amit a gyönyörű kertünkben fogyasztottunk el, miközben egy jót beszélgettünk. Általában nincs időm hosszasan kávézni és csacsogni közben, de most jól esett ez a kis szertartás.



Ennyi időm volt, míg a kicsi felébredt a majd két órás alvásából. Neki is szerettem volna egy kis extra kedveskedést a mai napon, szóval strandoltunk egy kicsit a kertben. Úgy látom, hogy ez a medence hamarosan lecserélődik, mert már maximum lábáztatónak tudjuk használni, de a lányom így is élvezte.



Délutáni pihi előtt még kivasaltam a hajam, amit nem szoktam mindig, de most a kényeztetésbe ez is belefért, valamint a terhesség óta valami szörnyű állapotban van a hajam, száraz és hol göndör, hol egyenes, így egyedül a vasalás után néz ki valahogy.



Majd elkészítettem egy nyári ragyogás inspirálta sminket, mindenki tudja, hogy egy szép smink mennyi önbizalmat tud adni, és amúgy is készültünk sétálni és fagyizni, így nem hiába szenvedtem a makeup-al. Bár nincs sok smink termékem, és nem is vagyok profi sminkes, de attól még szeretek kísérletezni. A hétköznapokat azért általában a szempillaspirál-korrektor-szemöldök hármas az, ami meghatározza.



Felöltöztünk szép ruhába és neki indultunk a sétának. Ugyan elég meleg volt ma is, épp ezért csak késő délután mertünk elindulni. Van a közelünkben a csodaszép park, és oda szoktunk járni rendszeresen. Nenével és a kislányommal ez már ilyen megszokott csajos program, néha a barátnőkkel is ott futunk össze, szóval nagyon szeretjük.



Nagyon jól éreztük magunkat, fagyiztunk, beszélgettünk, futkároztunk és élveztük a gyönyörű környezetet.


Nagyon élveztem ezt a mai napot, és jól esett kicsit törődni magammal is, még ha ezek nem is voltak olyan nagy dolgok. Tudom, hogy ilyen témákat blogban feldolgozni nem szokás, és nem is olyan élvezhető, de remélem meghoztam másnak is a kedvét ahhoz, hogy kicsit szépüljön és kikapcsolódjon, még ha csak anya módban is történik ez. Mi, édesanyák is megérdemeljük néha az ilyen napokat.






Recent Posts

See All
bottom of page