top of page

DIY frissítő arcmaszk

Az utóbbi két hétben egy otthon is elkészíthető arcmaszk kikísérletezésével sikerült ismét eltöltenem az időt. Az ilyen esős, változékony időben egyébként is megnő az igényem arra, hogy még nagyobb figyelmet fordítsak az arcbőrömre. Olyan összetevőket válogattam össze, amik nekem itthon mindig vannak:

  • uborka (gyulladásgátló, revitalizáló hatású, C vitamint és más antioxidánsokat tartalmaz)

  • citrom (segít a bÅ‘r pH értékének visszaállításában, C vitamint tartalmaz, feszesíti és világosítja a bÅ‘rt)

  • aloe vera (szintén gyulladáscsökkentÅ‘, A és C vitamint tartalmaz, nyugtatja és revitalizálja a bÅ‘rt)

  • méz (hidratálja a bÅ‘rt, segít eltűntetni a hegeket, antibakteriális)

Én egy egész uborkát (megpucolva), két 2x1 centis aloe vera levelet (megpucolva), egy cikk citrom levét és egy púpos kiskanál mézet használtam fel, igazából mindent egybeöntöttem és jól összeturmixoltam annyi vízzel, amennyivel elértem a kívánt állagot. Kétszer is csináltam, elsőre zselésebb állag sikerült, a másodiknál egy kicsit több vizet engedtem hozzá, de mindenki úgy csinálja, ahogy tetszik. Hűtőben tárolom (egy hétig) és kétnaponta használom...ha úgy esik és van időm, akkor inkább reggelente:) Kb. 10 percig hagyom fennt, utána pedig olyan a bőröm mint kiskoromban, amikor még sikerült egy forró bögre kakaó után kialudnom magam. A Youtube-on keresgélve még találtam egy krémes állagú rizsből készült arcmaszkot és egy banános-uborkásat is...szóval a következő hetekre is van még mit tesztelni:)


Remélem kedvet kaptatok hozzá és ti is kipróbáljátok.

Recent Posts

See All

Audrey

bottom of page