top of page

Kedves Luke!


Remélem, hogy nagyon sokan imádják még úgy a Szívek szállodáját (Gilmore Girls), mint én. Nos hát, ebben a cikkben, most nem erről az imádatról lesz szó, vagyis talán kicsit mégis, de az „imádatom” főszereplője Luke lesz. Aki nem ismeri a sorozatot, annak is érdekes lehet a cikkem, mert valójában egy általam „elképzelt”, de remélhetőleg hamarosan húsvér személyként megjelenő társról szeretnék nektek írni. Arról, hogy én szingli/elvált anyaként mit keresek egy férfiban, mit várok a jövőbeli páromtól.


Talán gyerekesen hangzik így felnőttként ilyen álmodozásokba, idealizálásba belemenni, nyilván nem is tehetném ezt meg…vagy mégis?! Ha a valóságban nem is, de itthon ülve esténként, egy pohár vörösborral a kezemben néha megengedem magamnak, hogy a számomra tökéletes férfiról álmodozzam. De ez az álmodozás már nem az, mint a tini énem vágyakozása, aki a poszterek és magazinok képeibe szerettem bele, és alig vártam, hogy Brad Pitt felhívjon telefonon, és randira hívjon. Akkor nyilván más dolgok fogtak meg egy pasiban, leginkább felszínes tulajdonságok és a külső varázsa. Hát igen, a külső! Mondhatni a „legfontosabbnak” hitt tényező, ezzel én is így voltam, talán még vagyok is, bár az évek alatt változik az ember, változnak az igények, más tulajdonságok válnak fontossá.


A lányom apja külsőleg mondhatni minden szempontból az ideálom volt, és tisztában is volt az adottságaival, de mint a tények is bizonyítják ettől még nem volt működőképes a dolog, persze ez elég sok összetevős probléma. Mai fejjel, egy nagy csalódás után úgy gondolom, hogy már nem lenne elég nekem egy szuper külső, egy sármos mosoly, egy tökéletes izomzatú férfi ahhoz, hogy megfogjon és érdekesnek találjam. Olvashattatok már próbálkozásaimról a netes randizás világában, igaz ott nem látni úgy a külsőt és nyilván kell a személyes találkozás ahhoz, hogy megragadjon valami a másikban, de ahogy ott elnéztem a képeket…, hiába nézett ki jól a pasi, de valahogy én már ezeknek nem tudok bedőlni, vagyis szeretném azt hinni. Ennél én már mélyebbre, komolyabbra vágyom!


Itt jön a képbe Luke! Megmondom őszintén, hogy külsőleg nem pont az ideálom, sőt, ha pár évvel ezelőtt kérdeztetek volna meg, akkor valószínű, hogy Lorelai udvarlói közül nem pont ő lett volna nálam a befutó. Többször láttam már a sorozatot, szerintem van olyan epizód, amit már minimum tízszer is, és ahogy egyre többet látom, egyre biztosabb is vagyok abban, hogy én is valami ilyesmit várnék egy férfitól. Ma már valahogy többet látok a megfordított baseball sapka és a favágó ing mögött. Annyira rendes pasi, és az egész sorozat alatt látszik, hogy a fél karját odaadná azért, hogy Lorelai-nak és Rory-nak segítsen. Persze azért a makacsság, a tipikus „férfias” viselkedés, a „hiszti” nála is előfordul, és tuti hogy így első benyomásra nem épp egy pozitív és vidám figura képét mutatja. Pont ezért gondolom értékesnek a jellemét, mert nem akar megfelelni senkinek, éli a kis életét, csinálja a munkáját, minden egyes reggel a kávézóval ébred és este onnan tér nyugovóra. Imádom az évődésüket Lorelai-al, szerintem a sorozat legjobb pillanatait adják ezek, de talán az ragad meg engem a legjobban Luke karakterében, hogy imádja Roryt. Ő tényleg az a férfi, aki nem csak a nőt, de a nő lányát is imádja, és mindenben segíti őket.


Szeretném azt hinni, hogy az életben is van ilyen, és hogy a lányommal együtt el tud majd minket fogadni egy férfi, és tiszta szívvel fog szeretni mindkettőnket. Egyébként bele sem megyek egy kapcsolatba sem, ha úgy érzem ez másként lesz. Persze nehéz a rózsaszín ködben tisztán látni, sok dolgot akkor nem vesz észre az ember, de én érzem magam annyira érettnek és komolynak (bár nem minden téren), hogy ezt még az elején ki tudjam szűrni. Hozzá teszem, kibékülnék egy olyan társsal, akinek saját kávézója van és tud főzni, mint Luke, úgy gondolom elég sok gondom megoldódna, és talán azt is elérném végre valahára, hogy a szeretett férfi ágyba hozza nekem a kávét minden egyes reggel.


Szóval, számomra egy pasi legyen kedves, odaadó, hűséges, önzetlen (de azért ne legyen papucs), mindemellett kellőképp férfias (ne csak külsőleg, de belsőleg is), határozott, elkötelezett a céljai iránt, tudjon jó kávét főzni, és ha a konyhában ügyes annak különösen nagyon tudnék örülni. A legfontosabb pedig egyedülálló anyaként az, hogy fogadjon el engem a lányommal együtt és szeressen mindkettőnket. Tudjon megfelelő példa lenni nekem is és a kicsinek.


Úgyhogy kedves Luke, habár nem is létezel, azért biztos vagyok benne, hogy vannak pasik, akik hozzád hasonló tulajdonságokkal bírnak, és bízom abban is, hogy engem is meg fog találni egy közülük. Ameddig ez nem történik meg, addig pedig marad az álmodozás, és a Gilmore Girls.

Recent Posts

See All
bottom of page